10 czerwca 2017

Kilka książkowych faktów o bibliotekarce




  • Zaczęłam czytać w gimnazjum. Wtedy właśnie zapisałam się na dodatkowe zajęcia w szkole - wybrałam prowadzenie gazetki szkolnej, do której pisałam artykuły oraz odbywałam dyżury w bibliotece. I wtedy się zaczęło :) Czytałam. Czytałam coraz więcej książek (pamiętam, że prowadziłam w gimnazjum zeszyt, gdzie każdą przeczytaną książkę z biblioteki należało zrecenzować na dowód, że się przeczytało i dać do sprawdzenia bibliotekarce).

  • Jeśli jakaś książka jest hitem, to na pewno przeczytam ją jako ostatnią. Nigdy nie jestem na bieżąco z czytaniem nowości.

  • Czytam przeróżne gatunki, od książek dla dzieci po kryminały (może bardziej unikam książek stricte historycznych, jakoś kują mnie w oczy).

  • Rzadko zdarza mi się, żebym pożyczała od kogoś książki. Jakoś po prostu nie potrafię, zawsze mam takie uczucie, że muszę uważać, żeby jej nie zniszczyć. Dlatego zdecydowanie wolę kupować książki i mieć je na własność :)

  • Uwielbiam zakładki (co z tego, że praktycznie używam ciągle tej samej haha). Kiedyś wytapetuję nimi całą ścianę (pół szafy już jest pięknie oklejona).


  • Studiowałam bibliotekoznastwo, potem edytorstwo. Pracowałam w księgarni. Mam nadzieję, że uda mi się dalej zagłębiać w tej dziedzinie.


  • Śledzę na bieżąco rynek wydawniczy, lubię wiedzieć co się dzieję z książką, wydawnictwami czy księgarniami. Wirtualnywydawca.pl to strona, która zawsze mnie wita przy porannej kawie.


Czytelniku! Jakie skrywasz fakty o sobie?


3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się twój blog i też mam tak z tymi nowościami, które czytam chyba jako ostatnia. Zapraszam też na mojego bloga https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się twój blog i też mam tak z tymi nowościami, które czytam chyba jako ostatnia. Zapraszam też na mojego bloga https://ksiazkialeksandry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa :) Ciesze się, że nie tylko ja nie nadążam za tymi nowościami haha xD Pozdrawiam:)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia