16 września 2017

To, co najważniejsze - Samantha Young

To, co najważniejsze - Samantha Young


To, co najważniejsze autorstwa Samanthy Young to historia w sam raz na relaks, na oderwanie się od codziennych spraw, od dotychczasowy gatunków literackich. To, co najważniejsze to czas by spróbować czegoś nowego. Poznać klimatyczne, nadmorskie miasteczko i odkryć losy bohaterów.


Jessica pracuje jako lekarka w więzieniu dla kobiet. Od zawsze chciała pomagać innym. Chciała pozostawić po sobie ślad, który będzie dobrym uczynkiem. Pewnego dnia, książka z tajemniczą zawartością całkowicie odmieni dotychczasowe życie Jessicy, albowiem kobieta znajduje w niej ukryte listy.
Listy miłosne, przepęłnione bólem, tajemnicami, wybaczeniem. Jessica postanawia odnaleźć adresta tych listów, a słowa prowadzą do niewielkiego, nadmorskiego miasteczka Hartwell.
"Czasami życie po prostu nie układa się tak, jak mieliśmy nadzieję, i przychodzi pora na zmiany, bez względu na wiek."
(Young S., To, co najważniejsze, s. 176.)
Miasteczko Hartwell jest niezwykłe. Morze. Szum fal. Mieszkańcy są niesamowicie przyjaźni, każdy każdego zna. Ale pewien mężczyzna, właściciel baru - Cooper, jest szczególnie interesujący. 

Cooper, przeszedł ostatnio ciężkie chwile w swoim życiu. Rozwiódł się z żoną, ponieważ zdradziła go z jego najlepszym przyjacielem. Cooper poświęcił się pracy. Koniec związków. Koniec z angażowaniem się w jakiekolwiek relacje damsko-męskie, no chyba, że niezobowiązujące do poważnych relacji ;). Jednak pewnego dnia, serce Coopera delikatnie drgnęło. Padał wtedy deszcz. Zobaczył ją - Jessicę.
"[...] dobra kobieta to najpięknejsze kobieta, jaką może zdobyć mężczyzna."
(Young S., To, co najważniejsze, s. 380.)
To, co najważniejsze - Samantha Young

Bardzo dobry romans. Historia Coopera i Jessicy sprawiła, że spędziłam miło czas, zaczytując się w kolejne rozdziały. Tego mi było trzeba. Barwni bohaterowie, klimat nadmorskiego miasteczka. Tak, tak. Doskonały czas z książką. A to najważniejsze. Serdecznie polecam! Tym bardziej, że rzadko sięgam po historie zabarwione erotyzmem, jednak w tym przypadku cała historia bardzo przypadła mi do gustu. Warto czasami oderwać się od ulubionych gatunków literackich i zapoznać się z czymś nowym. Lekkim. Barwnym. Przyjemnym. Dzięki takiemu podejściu, nabywam "świeżości czytelniczej". Spróbujcie :) Może i Wam się spodoba :)


16 komentarzy:

  1. Słyszałam bardzo różne opinie o tej pozycji ale chyba jestem skłonna zaryzykować:-) fabuła odrobinę przypomina mi książkę "Uciekająca narzeczona" która bardzo mi się podobała więc w sumie czemu nie,postaram się znaleźć dla niej chwilę :-)

    Pozdrawiam
    beauty-little-moment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam :) nie ma to jak wyrobić sobie własne odczucia na temat jakiegoś tytułu :D Nie znam "Uciekającej narzeczonej" :) ale już sobie spisałam ten tytuł i zaraz poczytam na jej temat.

      Pozdrawiam cieplutko,
      bibliotekarka

      Usuń
  2. Od dawna na mojej półce "chcę przeczytać" :D Oby niedługo udało mi się po nią sięgnąć

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, aby wkrótce ten tytuł, znalazł się na Twojej liście "przeczytane" :D

      Pozdrawiam cieplutko,
      bibliotekarka

      Usuń
  3. Podobała mi się książka, miałabym jakieś "ale", np. odnośnie co do wątku z tymi listami, tu się trochę zawiodłam, ale ogólnie historia dobra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mimo kilu niedociągnięć, historia Ci przypadła do gustu! A to najważniejsze :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      bibliotekarka

      Usuń
  4. Świetna recenzja! Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że szybciej powinnam się zabrać za tę powieść ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Zachęcam, może akurat historia przypadnie Ci do gustu :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      bibliotekarka

      Usuń
  5. Sama główna bohaterka strasznie mnie irytowała, jednak nadmorskie miasteczko skradło moje serce :) Zastanawiam się nad kolejną częścią.

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zastanawiam się nad kontynuacją, ale myślę, że się jednak skuszę :) Jakoś ciągnie mnie do nadmorskiego miasteczka i koniecznie chcę poznać dalsze losy bohaterów :)

      Pozdrawiam cieplutko,
      bibliotekarka

      Usuń
  6. Właśnie ostatnio mam ochotę na książki o miłości. Zwykle ich unikam, wolę inne powieści, gdzie miłość po prostu towarzyszy innym bohaterom w życiu. Teraz chcę się skupić tylko na niej, więc pewnie niedługo przeczytam tę książkę :)
    Pozdrawiam :)

    http://lustrzananadzieja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam pojęcia jak to się stało, że jeszcze nie przeczytałam tej książki! Uwielbiam twórczość tej pani i na pewno niebawem nadrobię brak tej pozycji na liście przeczytanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość głośno ostatnimi czasy o pani Young, ale jakoś nie zdecydowałam się na jej książki. Robię to zupełnie świadomie, bo wiem, że kompletnie by mi się nie spodobały - takie typowe romanse raczej mnie drażnią niż bawią czy wzruszają. Niemniej cieszę się, że Tobie się podobała :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    S.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tę pozycję na uwadze. Chce dać autorce szanse i przekonać się czy jej książki mi się spodobają :)

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam o tej książce, ale mam nadzieję, że znajdę czas na jej przeczytanie.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zachęcająca recenzja, od razu zapisuję tytuł!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia