1 stycznia 2018

Podsumowanie: grudzień 2017


Święta, święta i dużo śmiechu. Śmiechu, który sprawił, że moje mięśnie straciły czucie, a ja czułam się jak foka owinięta szczelnie kocem :)  


Grudzień to był dla mnie wyjątkowy czas, przepełniony zapachem mandarynek i suszonych (troszkę spalonych) pomarańczy. To także, eksperymenty w kuchni - kruche ciastka (pierwsza partia oczywiście spalona, a jakże!), sprawiły, że zbliżam się powoli do tytułu domowego MasterChefa haha xD.


Grudzień to też świąteczne prezenty (od lat niezmiennie) książki, ciepłe skarpety i skrzyneczka mandarynek - jak dla mnie idealne zestawienie :)

W grudniu udało mi się przeczytać i zrecenzować dwie książki. Mianowicie:

It ends with us - Colleen Hoover
Drzewo kłamstw - Frances Hardinge

Bardzo dobre książki, więc polecam jeśli zastanawiacie się nad czymś ciekawym do poczytania w wolnej chwili :)




Czytelnicy, jak Wam minął grudzień? Zadowoleni z prezentów? :)

Ściskam Was cieplutko i życzę Wam i sobie, żeby Nowy Rok był najlepszą i największą przygodą życia :)

7 komentarzy:

  1. Mi minął zaczytanie, ale nie dostałam żadnej książki, haha.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w Roku 2018 przybędzie do Ciebie kilka książek, bo ich nigdy dość :) Powodzenia w Nowym Roku!

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Ja przeczytałam całkiem sporo grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Mam nadzieję, że Nowy Rok przyniesie Ci same dobre książki. Dużo szczęścia w Nowym Roku :)

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i mniej spalonych rzeczy w kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Cały czas pracuję nad tym haha :) Życzę Ci dużo uśmiechu w Nowym Roku, spełnienia marzeń. Mam nadzieję, że Nowy Rok będzie dla Ciebie najlepszą i największą przygodą życia.

      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  4. Za rok tytuł MasterChefa będzie Twój!
    Te zdjęcia są prześliczne i tak bardzo klimatyczne *o*
    Wszystkiego w 2018 roku! Zdrowia, miłości i dużo książkowej radości!
    Pozdrawiam!
    www.recenzjefor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia