1 maja 2018

Podsumowanie - kwiecień 2018


Podsumowanie - kwiecień 2018

Ależ to był zaczytany kwiecień. Mimo wielu zmian i natłoku obowiązków, udało mi się znaleźć chwilę dla siebie, na czytanie. Dzięki temu przeczytałam książki, które mną wstrząsnęły i wywołały wiele emocji. Były też historie, które niezbyt mi przypadły do gustu.


W kwietniu udało mi się przeczytać aż 5 książek. Wynik, który niesamowicie mnie zadowala i z którego jestem dumna.

Księga luster - E.O. Chirovici
Dzikie serca - Suzanne Young

Podsumowanie - kwiecień 2018

Drodzy Czytelnicy, a jak Wam minął kwiecień? :) Przeczytaliście coś ciekawego? Koniecznie napiszcie, co tam u Was słychać? A i najważniejsze, czy wybieracie się na Warszawskie Targi Książki? :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    Mnie udało się przeczytać 7 książek i 17 mang :D
    I na targi się nie wybieram, bo... bo jakoś tak, o xD
    Myślę, że w przyszłym roku dotrę :D
    Pozdrawiam :)
    Niekulturalna Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Niesamowity wynik, brawo :) Muszę w końcu spróbować z mangami, ale jeszcze nie znalazłam nic odpowiedniego na pierwszą przygodę. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
    2. To wpadaj do mnie, ja też w sumie zaczynam i tak będę opisywać swoje przygody :D
      A jakie motywy lubisz? Może będę mogła coś polecić :D

      Usuń
  2. Ja niestety ja targi się nie wybieram. Trochę daleko mam... W kwietniu przeczytałam 7 książek :) no prawie 8! Brakło 20 stron z ostatniej ;p

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnych z tych książek nie czytałam, ale gratuluję ilości przeczytanych :) Każda liczba jest dobra! :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kwiecień przyniósł 4 przeczytane książki, a najlepszą z nich była zdecydowanie Czwarta małpa!
    Buziaki, Book Pleasure

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę przeczytać ten reportaż Justyny Kopińskiej, który Ty czytałaś. Uwielbiam tę pisarkę i czuję, że kolejny raz się na niej nie zawiodę. :)

    Dziewczyna z biblioteki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia