25 lipca 2017

LBA BOOK TAG


Dzisiaj pojawiła się okazja bliższego poznania. Dzisiaj rozpoczynam LBA BOOK TAG, który polega na tym, że otrzymałam konkretny zestaw pytań od osoby, która zdecydowała się mnie nominować. Ale najlepsze w tym wszystkim jest to, że można wykazać się kreatywnością i możemy stworzyć nowe pytania, przeznaczone dla osób, które zdecydujemy się zaprosić do wyzwania. Kochana ver.reds zaprosiła mnie do tagu. Także pełna mobilizacja i zapraszam do lektury :)

1. Gdybyś mogła stać się postacią z książki i przenieść do jej świata, kto by to był?
Hermiona. Postać, która mnie inspiruje. Kiedy o niej pomyślne, pierwsze skojarzenia to książki i biblioteka - coś co uwielbiam :)

2. Jaki gatunek książek lubisz najbardziej?
Przede wszystkim uwielbiam czytać książki młodzieżowe oraz książki dla dzieci. Aczkolwiek mój gust czytelniczy ciągle się rozrasta. Nie ograniczam się do jednego gatunku (ostatnio pokochałam fantastykę;p)

3. Przy której książce wylałaś najwięcej łez?
Zdecydowanie nie mogę ograniczyć się tutaj do jednej konkretnej książki. Najwięcej wzruszeń zapewniły mi następujące tytuły: Baśniarz A. Michaelis, Hopeless C. Hoover, Dziecko pokuty F. Rivers, Kiedy byłeś mój R. Serle. Lata mijają, a ja nadal czuję sentyment do tych historii :)

4. Które wydawnictwo zajmuje najwięcej miejsca na Twoich półkach?
Wydawnictwo Otwarte

5. Z jakim autorem chciałabyś spędzić jeden dzień?
Pani Becca Fitzpatrick. To poniekąd dzięki tej Pani i jej serri "Szeptem" pokochałam słowa, książki, czas spędzony na czytaniu. Liczę, że kiedyś na jakiś targach uda mi się spotkać z Panią Fitzpatrick :)

6. Wybierasz książkę czy ebooka? Dlaczego?
Zdecydowanie książkę :) Dlaczego? Ponieważ nic, zdecydowanie nic, nie zastąpi papierowych stron. Uwielbiam dotykać stron, czuć ciężar książki (co z tego, że w torbie dźwigam 1000 str, a ramię mdleje haha). Lubię to uczucie, gdy wiem, że mogę wyjąć książkę i zacząć czytać. Kocham zapach książek (taki specyficzny dla książek prosto z drukarni albo dla książek już z dobrym stażem wiekowym). A przede wszystkim lubię kolekcjonować książki, mieć je na półce. Lubię je podziwiać :)

7. Jaka jest Twoja ulubiona ekranizacja? Dlaczego?
Uwielbiam film "Jeden dzień". Za klimat, aktorów, historię, za przesłanie. Życie jest jak jeden dzień i trzeba z niego korzystać.

8. Dlaczego założyłaś bloga?
Potrzebowałam miejsca, w którym będę mogła przelać swoje myśli i odczucia związane z książkami. Ale to moi znajomi zaczęli mnie namawiać i w końcu się odważyłam :) Dzięki temu uczę się systematyczności haha :)

9. Ulubiona seria książek?
Szeptem, Angelfall, Dotyk Julii. Jest ich znacznie więcej, ale pozostanę  na tych trzech.

10. Najgorsza pozycja którą przeczytałaś?
Trzy metry nad niebem. Oglądałam film, ale książka, to była katorga :/ do tej pory jej nie przeczytałam w całości, to ponad moje siły ;/



Jeśli Ty Czytelniku, masz ochotę na wykonanie podobnego tagu, śmiało, oto moja propozycja pytań dla Ciebie. Koniecznie daj znać, chętnie przeczytam Twoje odpowiedzi!

1. Czy jesteś okładkową sroką? Jaka jest Twoja ulubiona okładka?
2. Najpierw książka, potem film? A może niekoniecznie trzymasz się tej zasady?
3. Wolisz wypożyczać książki z biblioteki czy kupować w księgarni stacjonarnej bądź internetowej?
4. Gdzie najchętniej czytasz? W domu, w pracy, a może masz jakieś inne ulubione miejsce?
5. Dokończ zdanie: Spełnienie moich czytelniczych marzeń to.....?
6. Jaka jest Twoja ulubiona książka? Dlaczego?
7. Jaki jest Twój ulubiony cytat książkowy?
8. Jak dużo, na swojej półce, masz nieprzeczytanych książek?
9. Jak rozpoczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
10. Jaka książka całkowicie Cię zaskoczyła? Pozytywnie bądź negatywnie?

7 komentarzy:

  1. Chętnie spisze sobie tytuły, które Cię wzruszyły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Może i Tobie wymienione książki przypadną do gustu.

      Pozdrawiam serdecznie, bibliotekarka

      Usuń
  2. Też chyba wybrałabym Fitzpatrick,ewentualnie Armentrout, bo seria "Lux" była równie dobra :) Poza tym nie wiem jak to się stało, że do tej pory Cię nie obserwowałam, oczywiście już to zmieniłam :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji czytać serii "Lux", ale słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarka

      Usuń
  3. Oglądałam "Trzy metry nad niebem" i po samym filmie czuję, że książka by mnie zmęczyła.

    Pozdrawiam!
    http://pattzy-reads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie polecam. Jeszcze nigdy tak nie wymęczyła mnie żadna książka, jak "Trzy metry nad niebem". Niestety styl pisarski tego autora w żaden sposób do mnie nie przemawia ;/ Ale kto wie, czy mi się nie zmieni w przyszłości :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarka

      Usuń
  4. Czytałam i oglądałam "3 metry nad niebem" - ani książka ani film mnie nie wzruszyły... do tej pory jakoś nieszczególnie chcę sięgać po książki Federico Mocci.

    Pozdrawiam cieplutko i ściskam :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia