1 lipca 2017

Podsumowanie: czerwiec 2017


Czerwiec to był piękny miesiąc, bardzo intensywny i zaczytany. Czasami przeraża mnie to, jak ten czas szybko leci. Zanim zdążę porządnie ulokować się w jednym konkretnym miesiącu, budzę się i mamy kolejny, nowy miesiąc.

Pod względem czytelniczym, delikatnie mnie poniosło. W czerwcu udało mi się przeczytać 9 bardzo dobrych książek:

Brunatna kołysanka - Anna Malinowska
Pierwsza kawa o poranku - Diego Galdino
Margo - Tarryn Fisher
Morze spokoju - Katja Millay
Zaułek potworów - pod red. Chrstophera Goldena
Dwadzieścia siedem snów - Maria Alicja Trzeciak
Zimowe dzieci - Jennifer McMahon
W najciemniejszym kącie - Elizabeth Haynes

Z czego jestem bardzo dumna! Co więcej udało mi się napisać kilka słów o każdym z wyżej wymienionych tytułów. Pstryknąć kilka (a w rzeczywistości kilkaset haha xD) książkowych zdjęć, a w między czasie zrobić sobie przerwę na świeżym powietrzu i zjeść kilogramy truskawek z cukrem :)



Czytelniku! Mam nadzieję, że i dla Ciebie czerwiec był udanym miesiącem, zarówno pod względem czytelniczym, jak i osobistym. Jeśli tak nie było, to nic straconego. Głowa do góry! Jutro jest nowy dzień, początek wszystkiego :)

Pozdrawiam cieplutko,
bibliotekarka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia