1 listopada 2017

Podsumowanie: październik 2017


Październik minął  mi w zawrotnym tempie. To był czas wielkich zmian, wielkich wydarzeń, To czas, kiedy wzięłam ze sobą plecak, mojego towarzysza podróży i rozpoczęliśmy Polandtrip. 



Kraków, Wrocław, Bieszczady, Sandomierz. Pogoda nas rozpieszczała. Nieznane szlaki. Barwne, jesienne kolory. Niesamowite i zachwycające. Wszędzie robiłam zdjęcia - idealna forma zachowania wspomnień. 




Był to czas wytchnienia, wyciszenia. Zniknęłam z mediów społecznościowych, by nacieszyć oczy otaczającą nasz rzeczywistością. Zniknęłam, by w samotności napić się grzanego wina, śpiewać, rozmyślać, planować i marzyć. Zniknęłam, by w promieniach słońca, leżąc na łące, podziwiać barwne drzewa, cieszyć się chwilą.




W październiku, zmobilizowałam się do obejrzenia serialu, a padło na "SKAM". Totalnie przepadłam, a pragnę zaznaczyć, że jestem totalnie kiepska w oglądaniu jakichkolwiek seriali - brak mi systematyczności, zazwyczaj obejrzę kilka odcinków i na tym koniec, szybko się nudzę (jedyny serial jaki obejrzałam w całości, to "Zaklinaczka duchów").Tym razem jednak przepadłam. "SKAM" mną zawładnął. Bohaterowie, fabuła, soundtrack - piękne, oryginalne. Dwa sezony za mną! Więc zacieram rączki i zabieram się za kolejny :)

Jeśli chodzi o strefę pachnącą książkami, to w październiku udało mi się przeczytać 3 książki.

Księga kłamstw - Teri Terry
Dokręcanie śruby - Henry James
Bez końca - Martyn Bedford

Cieszę się, że udało mi się spędzić ten miesiąc z książkami. Nieduża ilość, ale mimo wszystko jestem dumna siebie, że wolny czas jaki miałam postanowiłam właśnie tak spędzić :) 

Moi drodzy Czytelnicy, mam nadzieję, że październik był dla Was przyjemnym czasem. Napiszcie mi koniecznie, jak spędziliście ten czas :) Co czytaliście, oglądaliście? :)

6 komentarzy:

  1. Super, że październik był tak udany! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia <3
    Również uwielbiam takie wycieczki, wyjazdy tylko dla nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, piękna miejsca!
    PS. dołączyłam do grona obserwatorów! :)
    PS2. zapraszam także do mnie: aga-zaczytana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Napodróżowałaś się w październiku. Ale to świetny miesiąc na podróże, w jesiennych barwach każde miasto wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia... bardzo klimatyczne:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia