4 grudnia 2017

Podsumowanie: listopad 2017


Listopad to czas przeciekający przez palce. To życie w ciągłym biegu, rozjazdach. To był pracowity miesiąc, pełen nowych wyzwań. Listopad to też pierwszy śnieg, długie swetry i hektolitry gorącej herbaty. Listopad to lawenda, świeczki i sezon na cynamon.


Listopad to kocyk i książka. Jeśli czas pozwolił, a w ostatnim czasie narzekam na jego nieustanny brak, mam chwilkę na swoje drobne przyjemności. Ciągle coś mi ucieka, czas tak szybko mija. Jest już grudzień. Witaj grudniu! Witaj zimo! Święta nadchodzą :)



Mimo że praca pochłania większość mojego czasu, to nie zapomniałam o swojej pasji. Nadal czytam wszędzie. Nadal książka jest moim nieodłącznym towarzyszem. Oto książki, które udało mi się przeczytać w listopadzie:

Uwięzione - Natasha Preston
Przebudzenie króla - Maggie Stiefvater
Wiedźma z lustra - Maggie Stiefvater

W listopadzie spotkało mnie wiele miłych niespodzianek. Dzięki Ewie mogłam wypowiedzieć się na temat twórczości Pana Greena. Zainteresowanych odsyłam na bloga Ewy:


Dla mnie to był dobry miesiąc. A jaki dla Was był listopad? Co ciekawego przeczytaliście? :D

5 komentarzy:

  1. Super, że listopad okazał się dobrym miesiącem :)
    Mnie również ostatnio pochłania praca i studia, ale na czytanie jeszcze trochę czasu uda mi się znaleźć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ale cudowny blog <3 Tyle wspaniałych zdjęć! Jestem oczarowana fotografiami! Uwielbiam!



    Pozdrawiam ciepło
    http://bakerstreetlibrary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Twój listopad był dobry ;)
    Mój ze względu na zmienną pogodę, szybki zmierzch był męczący. Nie orientowałam się kiedy czas przelatywał mi przez palce. Czekam niecierpliwie już do wiosny ;)

    Pozdrawiam
    https://mieszkajaca-miedzy-literami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super listopad! Ja też przeczytałam kilka ciekawych książek, m.in."Miasto śniących książek":) ale też niestety przez tą pogodę troszkę wkradły nam się do domu przeziębienia, ale już powoli wybijamy ostatnie bakterie i wirusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Niezwykle ciekawi mnie książka "Uwięzione" :)

    Pozdrawiam, maobmaze ♥

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia