1 lutego 2018

Podsumowanie - styczeń 2018

podsumowanie

Styczeń to drobne zmiany na blogu - delikatne. Nowy szablon, który zdecydowanie do mnie przemawia, który ciągle dopracowuję. Prostota i przejrzystość to jest coś na co zdecydowanie stawiam i czego staram się trzymać.


Kolejny miesiąc, który mija mi błyskawicznie ale też bardzo stresująco. Szukam w chwilach wytchnienia. Delektuję się drobnymi przyjemnościami - odkrywam nowe smaki (szczególnie jeśli chodzi o herbaty), jeśli mogę leniuchuję i staram się być aktywna (na razie tylko w myślach haha).


podsumowanie

Styczeń był szalony pod względem czytelniczym. Wow! Przeczytałam aż 6 książek. Doskonała passa jak na początek roku. Oby tylko się utrzymała w kolejnych miesiącach :) Oto, tytuły, które udało mi się przeczytać i opisać na blogu w styczniu:

Siła, która ich przyciąga - Brittainy C. Cherry
Woda, która niesie ciszę - Brittainy C. Cherry
Jej wysokość marionetka - Melinda Salisbury
Ciemna strona - Tarryn Fisher
Zapach domów innych ludzi - Bonnie-Sue Hitchcock
Obsesja - Katarzyna Berenika Miszczuk

A jak Wam minął styczeń? Macie jakieś szczególne postanowienia na ten rok? :) Koniecznie się pochwalcie, co u Was słychać :) Życzę Wam, aby kolejny miesiąc był tylko i wyłącznie pozytywny. Zero smutku i stresu, a więcej drobnych chwil, które wywołują uśmiech :D

22 komentarze:

  1. U mnie 11 książek, więc też mam dobrą passę. Strasznie chce przeczytać Ciemną stronę oraz wszystkie książki Cherry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Doskonały wynik :) Gratuluję. Mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać "Ciemną stronę" już w lutym - książka jest bardzo dobra :)

      Usuń
  2. U mnie 7 książek, więc też jestem zadowolona :) to był dobry miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Świetny wynik. Trzymam kciuki, aby kolejny miesiąc był dla Ciebie jeszcze bardziej udany :)

      Usuń
  3. Ja też przeczytałam 6 książek w tym miesiącu :) Spodziewam się, że luty będzie nieco gorszy ze względu na wiele obowiązków w tym czasie. Ale Tobie życzę zaczytanego miesiąca :D
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! :) Trzymam kciuki! Mam nadzieję, że sprawnie uporasz się ze wszystkimi obowiązkami i znajdziesz chwilę wytchnienia dla siebie :) Pozytywnego miesiąca!

      Usuń
  4. Ja przeczytałam też 6 książek i nigdzie mi się nie śpieszyło. Mam bardzo dużo nauki i niestety czytanie odkładam na bok. A jeszcze muszę znaleźć czas na pisanie. ;(
    Życzę ci, aby luty mimo wszystko, był udany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluje przeczytanych książek :) Trzymam mocno kciuki za powodzenie w nauce. Mam nadzieję, że jak już się z nią uporasz, będziesz miała czas tylko dla siebie i w końcu odetchniesz :)

      Usuń
  5. Muszę zabrać się za Ciemną stronę koniecznie :D
    Jestem już za Margo oraz Bad Mommy i jestem naprawdę ciekawa co tutaj stworzyła autorka i czy tym razem również mnie zaskoczy :)
    Naprawdę Gratuluje wyniku <3
    Pozdrawiam, Tiggerss
    https://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, koniecznie :) "Ciemna strona" bardzo mi się podobała i totalnie zaskoczyła. Powodzenia w nowym miesiącu :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Z tych tytułów przeczytałam tylko "Obsesję", a "Ciemną stronę" mam w planach i to oby w tych najbliższych bo bardzo mnie ciekawi :)
    Ja w styczniu przeczytałam 3 książki, ale u mnie to czytelnicza norma więc jestem w tego dumna :D

    Pozdrawiam,
    The Bookish Dance

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję przeczytanych książek :) Samych przyjemnych chwil w lutym i jak najlepszych książek :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. 16 książek. Wielkie zaskoczenie=nowa miłość, czyli Buntowniczka z pustyni oraz Zdrajca tronu ! :D

    A z tego co czytałaś - Tarryn - Ciemna strona to jej najlepsza książka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Niesamowity wynik, gratuluję:) Mam nadzieję, że kolejny miesiąc okaże się równie produktywny. Trzymam kciuki! Nie czytałam jeszcze "Buntowniczki z pustyni" ale jak najbardziej mam ją w planach.

      Usuń
  8. Ja postanowień nie mam bo i tak nie wytrwam :D Mi styczeń niestety minął licho, ledwie 4 książki, ale niestety matura zaraz za pasem i nie ma czasu na czytanie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie liczy się ilość ale to, że mimo wszystkich obowiązków i tak udało Ci się spędzić czas z książką :) Aby do matury, potem będziesz mogła swobodnie odpocząć :) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  9. Udanego lutego,śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Również, życzę Ci udanego miesiąca :)

      Usuń
  10. Mi udało się zamknąć styczeń wynikiem 5 książek. Ten rok czytelniczo jest naprawdę doskonały. Trafiają w moje ręce fantastyczne pozycje. Życzę Ci równie dobrego wyniku w lutym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały wyniki :) Mam nadzieję, że dobra passa będzie się Ciebie trzymać, a kolejny miesiąc przyniesie jeszcze lepsze książki :)

      Usuń
  11. Ja w styczniu niestety nie przeczytałam nic ale w lutym jest już dużo lepiej :D Od dawna chcę przeczytać Zapach domów innych ludzi i Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie zachęciła. Bardzo podobają mi się zdjęcia i cały blog, będę wpadać. :)

    Buziaki,
    Dziewczyna z biblioteki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, a książkę serdecznie polecam. Warto :) Udanego miesiąca :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia