1 marca 2018

Podsumowanie - luty 2018

Podsumowanie

Luty już minął. Zawrotna prędkość. Luty to śnieg i cudowne, acz mroźnie zachody słońca. Luty, to też głowa pełna pomysłów. Pomysłów, których nigdzie nie spisuję, ponieważ jest ich tak dużo i tak szybko się zmieniają, że się to nie opłaca.


Luty minął mi czytelniczo. Czytałam w każdej wolnej chwili, o ile się taka nadarzyła. Dzięki temu, udało mi się przeczytać aż 4 książki:

Tamte dni, tamte noce - Andre Acima
Śpiew kukułki - Frances Hardinge
Wszystko, co w tobie kocham - Samantha Young
Pryncypium - Melissa Darwood

Podsumowanie - luty 2018

Kolejny zaczytany miesiąc już za mną. Bardzo mnie to cieszy :) A jak Wam minął luty? Jak spędziliście ten miesiąc? Koniecznie się pochwalcie! Pozdrawiam Was cieplutko :D

4 komentarze:

  1. Super :) każdy wynik jest dobry! Życzę zaczytanego marca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Również życzę Ci udanego miesiąca :)

      Usuń
  2. No w końcu ktoś, kto mówi "aż 4 książki", a nie "tylko 35 książek" xDD
    Gratuluję wyniku! :)
    Mnie udało się przeczytać aż 12 książek, mega ambitny cel sobie postawiłam, oczy mi wypływały, ale wczoraj wydusiłam tę dwunastą xD
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie każda przeczytana książka to sukces :) Tym bardziej, że mimo zabiegania jakimś cudem udaje mi się wygospodarować czas na czytanie :) Gratuluje wyniku - zacny :) Trzymam kciuki za kolejny miesiąc!

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia