1 września 2017

Podsumowanie: sierpień 2017



Sierpień to był miesiąc pełen spacerów i nocnych biegów. Tak, tak, biegam. W sierpniu miałam maleńki powrót do przeszłości. Chyba od momentu zakończenia studiów, odwiedziłam w końcu piękną Starówkę w Warszawie. Usiadłam pod parasolem jak turystka. Jadłam i cykałam zdjęcia, jak turystka. Zachwycałam się pięknym, różowym niebem i zachodami słońca.



W sierpniu dużo czytałam :) Z czego jestem bardzo dumna! Tym razem udało mi się przeczytać 8 książek, tym samym powiększyłam zbiór swojej biblioteczki. Oto tytuły, które udało mi się przeczytać:

Król kruków - Stiefvater Maggie
Złodzieje snów - Stiefvater Maggie
Baśnie osobliwe - Riggs Ransom
Światło, które utraciliśmy - Santopolo Jill
Confess - Hoover Colleen
Nocna tęcza - King Claire
Kim być? Sheila zaczyna od nowa - Heti Sheila
Pax - Sara Pennypacker

To był bardzo dobry miesiąc. Mam nadzieję, że dla Was też był taki! Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuk, aby kolejny był tylko lepszy :D

12 komentarzy:

  1. Dla mnie niestety sierpień nie był zbyt łaskawy, ale mam nadzieję, że wrzesień już taki będzie.
    Gratuluję wyników.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego właśnie Ci życzę, żeby wrzesień przyniósł Ci masę pozytywnych wspomnieć i okazał się dobrym czasem :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarka

      Usuń
  2. Ale piękne zdjęcia, jeju, zakochałam się. Dla mnie sierpień był bardzo dobry. Szkoda, że tak szybko minął.
    Życzę udanego września.
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, za miłe słowa! Miód na moje serduszko :D Powodzenia we wrześniu! Oby Nas nie zawiódł i przyniósł same pozytywne wspomnienia :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarkia

      Usuń
  3. Świetny wynik i piękne zdjecia :) Oby wrzesień był równie owocny ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D Wzajemnie :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarkia

      Usuń
  4. Mi też udało się przeczytać w sierpniu 8 książek :)
    Gratuluję wyniku i życzę równie owocnego września :)
    Pozdrawiam :)
    https://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Doskonały wynik :D Życzę Ci, aby wrzesień był dla Ciebie równie udany :)

      Pozdrawiam cieplutko, bibliotekarka

      Usuń
  5. Mi sierpień minął na czytaniu i czytaniu, bo aż 13 książek zdołałam przeczytać. :) Z Twoich wymienionych czytałam Confess, która mi się podobała, a na wrzesień mam w planach Światło, które utraciliśmy. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wspaniałego miesiąca i życzę, aby wrzesień był równie dobry! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Mój sierpień nie był tak owocny - lubię czytać powoli po prostu, co jest dla mnie odmianą po latach studiowania polonistyki, gdzie odbywał się maraton ;)

    Życzę Ci owocnego września w takim razie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jeszcze nie jest za późno, by życzyć ci równie udanego września ;)

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia