8 kwietnia 2018

Podsumowanie - marzec 2018


Podsumowanie - marzec 2018

Marzec przywitał mnie żółtymi tulipanami, aromatem kawy i kanapkami z miodem. Idealne zestawienie. Jednak czas był nieubłagany. Pędził, pędził, nie oglądając się wcale na mnie. 


Coraz częściej uświadamiam sobie, jak jestem zabiegana, jak świat pędzi. Wszystko dzieje się tak szybko. A ja się do tego dostosowuję, chociaż marzy mi się chwila wytchnienia. Mam nadzieje, że uda mi się choć na chwilę zatrzymać, zwolnić.

Jeśli chodzi o podsumowanie czytelnicze, to muszę sobie pogratulować. Kolejny miesiąc za mną, a ja nadal znajduję czas na czytanie. W marcu udało mi się przeczytać aż 6 książek! 

Byłam Eileen - Ottessa Moshfegh
Czasami kłamię - Alice Feeney
Polska odwraca oczy - Justyna Kopińska
Głębia Challengera - Neal Shusterman
Pustułka - Katarzyn Berenika Miszczuk

Podsumowanie - marzec 2018

Pochwalcie się koniecznie Waszymi sukcesami czytelniczymi :D Opowiedzcie, jak Wam minął marzec i czego sobie życzycie na kolejny miesiąc? 

Korzystajcie ze słoneczka, uśmiechajcie się, czytajcie i koniecznie zróbcie coś dla Siebie, co sprawi Wam radość :)

5 komentarzy:

  1. Super wynik, oby kwiecień był jeszcze bardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku :) Jeszcze nie czytałam żadnej z książek, które wymieniłaś. Zaczytanego kwietnia! :)
    Pozdrawiam,
    Od książki strony

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na każdy miesiąc szykuję sobie ambitnie 10 książek i jak dotąd tylko w styczniu udało mi się faktycznie tyle przeczytać. Ale w końcu najważniejsza jest jakość nie ilość, a poza tym to przyjemność nie zawody. Nic nie mogę poradzić jednak na to, że
      patrząc na moje zbiory chciałabym czytać wszystkie książki na raz :-P
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetny wynik! Z tych tytułów czytałam tylko "Czasami kłamię" i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia